יש לכם שאלה בנושא מצלמות אבטחה לבית ולעסק ? יש לכם תקלה במערכת המצלמות ? מתלבטים איזו מערכת או מצלמה להתקין ? הגעתם למקום הנכון, כל התשובות באתר הלל מערכות 0505234244



קרא עוד


אם גם לכם יש שאלה נא צרו קשר טלפוני עם יוסי 0505234244 או כתבו לנו

שירות החל מ 250 ש"ח + מע"מ ( באזור המרכז )


שאלות נפוצות בנושא מצלמות אבטחה + די וי אר DVR .

שאלה: מצאתי באינטרנט מבצע של די וי אר ומצלמות, בדיעבד חבל שרכשתי זול ( כ 2,500 שח + מע"מ ) לאחר ההתקנה היו לי הרבה ניתוקים בצפייה, האפליקציה על הפנים, המתקין עושה טובה שהוא מגיע וכל פעם מגדיר לי מחדש שוב ושוב עד שהוא הפסיק להגיע ולא עונה לטלפונים. אני פשוט מרים ידיים ורוצה לדעת אם ניתן לתקן את המצב ?

תשובה: כרגיל, תמיד ההצעות הזולות הופכות ליקרות ולעוגמת נפש, אני ממליץ להחליף בשלב זה לפחות את הדי וי אר בחברה מאוד ידועה "פרוויז'ן" ( כ 1,200 ש"ח + מע"מ ל 8 מצלמות ) את המצלמות שלך אחבר לדי וי אר ויהיה לך סוף לניתוקים ולהגדרות חוזרות ונשנות, ללא IP קבוע וללא פתיחת פורטים בראוטר, תוכל לאפס ראוטר מתי שאתה רוצה ואפילו תוכל להחליף ספק אינטרנט וראוטר חדש ועדיין הדי וי אר יעלה אוטומטית לצפייה מרחוק, עם אפליקציה מאוד קלה לתפעול בעברית . צור איתי קשר ואעזור מכל הלב - יוסי  0505234244

לידיעה כללית, המקרה הנ"ל חוזר על עצמו הכי הרבה פעמים


שאלה: יש לי תקלה במכשיר די וי אר DVR של המצלמות, הפסיק לפעול, האם אפשר להחליף לבד ?

תשובה: כמובן שאפשר להחליף לבד, ניתן לרכוש מאיתנו ואנו נסביר לך איך מבצעים זאת בצורה פשוטה או כולל תכנות מראש על ידנו כדי שלא תידרש להתמודד עם זה לבד, רק לחבר ומיד תוכל להתחבר ולצפות מהמסך או מהאפליקציה , צור קשר במידה ואתה מעוניין לרכוש או להזמין טכנאי עד אלייך, תודה. 


שאלה: מצלמה אחת לא מוצגת במסך הצפייה וגם לא באפליקציה, יש מצב שהיא התקלקלה ? 

תשובה: שלב ראשון מומלץ לבדוק אם מגיע מתח למצלמה, במידה ולא יש לחבר את השנאי, אם יש בעיה בשנאי יש להחליפו, יש אפשרות נוספת שיש תקלה במגעים או בתשתית, אם הכל תקין יש להחליף את המצלמה, כמובן שמומלץ להזמין טכנאי או לרכוש דרכנו, צור קשר תודה.


שאלה: יש לי בעיה בצפייה במצלמות האבטחה, כל הזמן יש לי בעיות אינטרנט ואני צריך להגדיר את הראוטר שוב ושוב מחדש כדי לצפות במצלמות, האם יש פתרון אחר ?

תשובה: אני נתקל כל יום בלקוחות עם אותה בעיה נפוצה, כמובן שיש לי פתרון,  יש אפשרות להזמין שרות מאיתנו ואנו נסדר לך את הכל או להזמין מכשיר DVR חדש ואנו נגדיר לך את המערכת כך שלא יהיה צורך בהגדרות של הראוטר בכל פעם מחדש, גם אם תחליף לגמרי את הראוטר עדיין ההתחברות תהייה אוטומטית בין הראוטר לדי וי אר , צור קשר ואסביר לך, תודה.


שאלה: רכשנו באינטרנט מצלמות אבטחה לפני כ 9 חודשים, ועכשיו זה הפסיק לפעול, מה עושים ?

תשובה: ממש מצטער שזה קרה לכם, אני ניתקל בזה ברמה יום יומית שאנשים מתפתים לדברים זולים, אני בעיקרון חושב שזה דבר לא נכון לרכוש מוצר כזה באינטרנט שאין לו שרות ותמיכה, צרו קשר ואשתדל לעזור לכם טלפונית או הזמינו טכנאי. 


שאלה: האפליקציה של מצלמות האבטחה נמחקה לי מהטלפון, התקנתי מחדש ואני לא זוכרת סיסמא, האם אפשר להכניס סיסמא חדשה, מה אתה ממליץ לי לעשות ?   

תשובה: אם הדי וי אר מתוצרת ידועה כדוגמת פרוויז'ן, אז ניתן לשחזר ולשנות סיסמא, יש הוראות בדף המוצר, במידה ואת לא יודעת איך לבצע זאת, ניתן להתקשר ואשתדל לעזור טלפונית או להביא אלי את המוצר או להזמין שרות.


שאלה: יש לי גן ילדים האם אני מחויבת להתקין מצלמות ?

תשובה: עלייך לבדוק אם יש חוק כזה שמחייב, לדעתי החל משנת 2020 זה יהיה חובה. רצוי שיהיו מצלמות בגן, למען השקט הנפשי של הורי הילדים וגם למענך.