יש לכם שאלה בנושא אינטרקום לבית ולעסק ? יש לכם תקלה במערכת האינטרקום או בקודן או כל מוצר נלווה ? , מתלבטים איזו מערכת אינטרקום להתקין ? הגעתם למקום הנכון, כל התשובות באתר הלל מערכות 0505234244



קרא עוד


אם גם לכם יש שאלה נא צרו קשר טלפוני עם יוסי 0505234244 או כתבו לנו 

שירות החל מ 250 ש"ח + מע"מ ( באזור המרכז )


שאלות נפוצות בנושא מערכות אינטרקום ופתיחת דלתות ע"י קודנים.

שאלה: יש לי תקלה במכשיר אינטרקום בדירה, האם אפשר להחליף לבד ?

תשובה: ניתן לרכוש דרכנו את האינטרקום, ואנו נסביר לך איך מבצעים את ההחלפה, אבל מומלץ שטכנאי יגיע אליך לביצוע ההחלפה בצורה מקצועית, החלפה עצמאית לא כדאית ויכולה לגרום נזק לכלל מערכת האינטרקום בבניין.ניתן ליצור איתנו קשר לתיאום ההחלפה.


שאלה: יש לי בית פרטי כשמחוץ לבית יש לי פנל אינטרקום שמשמיע כל הזמן רעש מוזר מהמנעול החשמלי והדלת כל הזמן פתוחה, למרות שאף אחד לא לוחץ על פתיחת הדלת איך אפשר להפסיק או לתקן את זה ? 

תשובה: שלב ראשון מומלץ להפסיק את המתח לאינטרקום ( להוציא את השנאי מהחשמל ) יש לבדוק שבמכשיר הדרתי הלחצן פתיחה לא תקוע או שבור, במידה וזו לא הסיבה כנראה שיש תקלה אחרת באינטרקום או בחיוט ומומלץ להזמין טכנאי אינטרקום, אתה מוזמן ליצור קשר.


שאלה: אני לא מצליחה לפתוח את הדלת מהאינטרקום, אני לוחצת והדלת לא נפתחת, יש לי גם קודן בחוץ וזה כן פועל כשאני מכניסה את הקוד, אז מה הבעיה, מה עושים ?

תשובה: כנראה יש בשפופרת אינטרקום תקלה בלחצן פתיחה או בתשתית, ממליץ לך להזמין טכנאי. צרי קשר בבקשה.


שאלה: הקיבורד מגיב דלוק ומצפצף אבל אינו פותח את השער, ניסיתי כל מיני אפשרויות וזה לא פועל האם עלי להחליף את הקודן ? 

תשובה: כנראה שלא, לרוב הבעיה היא לא בקודן, יש לבדוק את התשתית עד המנעול ולבדוק אם מגיע מתח למנעול החשמלי במידה וכן, אז יש להחליף את המנעול החשמלי. ניתן לרכוש מאיתנו או להזמין טכנאי.


שאלה: יש לנו דלת במשרד שיש בה נעילה עם אלקטרומגנט והיא לא ננעלת, בעבר היה לה נורית ביקורת ועכשיו כבר לא, למרות שכל החשמל מורם. האם אנו יכולים לתקן עצמאית ?  

תשובה: זה שיש חשמל זה לא אומר שמגיע חשמל לאלקטרומגנט, עליכם לבדוק שלא הוציאו את השנאי מהחשמל, דבר שישבית את פעולת המערכת, אני מאמין שפשוט אין חשמל, או בעיית תשתית. צרו קשר


שאלה: אני גרה בבניין ואני לא שומעת צלצול כשמצלצלים לי מהדלת כניסה, מה הסיבה ? 

תשובה: שלב ראשון תבדקי מפסק נטרול, שלב שני תבדקי שהמכשיר לא שבור ויושב נכון על התושבת שבקיר, במידה וזה תקין, תבדקי אם את שומעת ויכולה לדבר ולפתוח מהאינטרקום ? אם לא כנראה זו תקלה כללית של כל הבניין, מומלץ לבדוק אם אצל השכנים שלך זה כן פועל, במידה וזה כן פועל כנראה יש בעיה בלחצן האינטרקום שנמצא בפנל הדלת כניסה של הבניין או תקלה בתשתית, צרי קשר עם תשובה לכל השאלות ששאלנו,  תודה.