יש לכם שאלה בנושא אזעקה לבית ולעסק ? יש לכם תקלה במערכת האזעקה ? מתלבטים איזו מערכת אזעקה להתקין ? הגעתם למקום הנכון, כל התשובות באתר הלל מערכות 0505234244



קרא עוד


אם גם לכם יש שאלה, נא צרו קשר טלפוני עם יוסי 0505234244 או כתבו לנו 

הזמנת שירות החל מ 250 ש"ח + מע"מ ( באזור המרכז )


שאלות נפוצות בנושא מערכות אזעקה.

שאלה: יש לי אזעקה פימא, הזמנתי טכנאי להוסיף הגנה לחדר נוסף, למזלי הרע הוא מחק לי את כל ההגדרות, רק לאחר כשעתיים של ניסיונות של הטכנאי, הוא הצליח להכניס קוד סודי,  אבל שום דבר לא פועל כפי שהיה, בקשתי ממנו שיחזיר את המערכת לקדמותה, אבל הוא לא הצליח, הכל מסובך לו, פשוט טכנאי סיוט.

כל מה שאני מבקש זה להחזיר לי את המערכת לפעולה ולהוסיף הגנה לחדר החדש, (הגעתי אליך לאחר שקבלתי המלצה חמה מהשכן שלי) האם יש מצב שתסתדר עם זה ?

תשובה: כן, כמובן שאסתדר עם זה, כולל כל הדרישות שלך להפעלת המערכת, אני עם וותק של מעל 35 שנים ומכיר את מערכת האזעקה של פימא.

 



שאלה: האם אני יכול להחליף בעצמי את המצבר במערכת האזעקה ?

תשובה: כן, ניתן לרכוש דרכנו את המצבר, ואנו נסביר לך איך מבצעים את ההחלפה והבדיקה בהתאם לסוג המערכת שברשותך. במידה ואתה מעוניין שטכנאי יגיע אליך לביצוע ההחלפה ובדיקה מקצועית צור עמנו קשר, תודה. הלל מערכות 0505234244


שאלה: יש לי אזעקות שווא, הצופרים פועלים סתם, איך ניתן לתקן זאת ?

תשובה: בעיקרון המערכת לא פועלת סתם, כנראה שאחד האזורים כמו גלאי או מגנט תקולים וגורמים לאזעקה לפעול, כנראה שהגלאי נדלק בגלל רגישות יתר או שהתקלקל ודורש כיוון או החלפה.


שאלה: הפעלתי את מערכת האזעקה ואני לא שומע צופרים, מדוע ?

תשובה: במידה ואין צופרים לאחר זמן ההשהיה כשאתה מסתובב מול גלאים או פותח אזורים, כנראה שיש תקלה בצופרים או במערכת הבקרה, מומלץ לפנות לטכנאי, נא צור איתנו קשר, תודה.


שאלה: הקיבורד מצפצף ורשום בקיבורד, תקלת קו טלפון, בדקתי ויש לי קו, מדוע זה מתריע ?

תשובה: במידה והקו תקין לשיחות יוצאות, מומלץ להפעיל את האזעקה שוב ולבדוק שהתקלה נעלמה, במידה ועדיין המערכת לא מזהה קו יש לפנות לטכנאי, נא צרו קשר.


שאלה: איך מכבים את המערכת, אני מקיש את הקוד וזה לא נסגר ? 

תשובה: כנראה שאתה מקיש קוד שגוי, ניתן ללחוץ END או חזור, (בהתאם למערכת) ולאחר מכן להקיש את הקוד שוב, במידה וזה לא עוזר מומלץ להחליף את לוח המקשים/קיבורד, יש להזמין טכנאי.


שאלה: נורית תקלה מהבהבת לי בקיבורד של האזעקה, מה עושים ?

תשובה: נורית התקלה מלווה בדרך כלל עם צפצוף ותצוגה של גורם התקלה, במידה ומופיע סוללה, אז יש להחליף את הסוללה ( מצבר ) בחדשה. אם מופיע תקלת שעון, יש להגדיר מחדש שעה ותאריך.  במידה ומופיע זיכרון אזעקות, ניתן למחוק את הזיכרון ע"י לחיצה על מקש END (לחיצה ארוכה במערכות פימא) או בהתאם לסוג המערכת שיש לך, במידה ורשום תקלה אחרת, נא צור קשר לייעוץ.


שאלה: יש לי מערכת אזעקה, שהותקנה לפני מספר שנים ע"י חברה שלא קיימת יותר. האם יש לך אפשרות לתת לי שרות ולתחזק אותה ? או מומלץ להתקין חדשה ?

תשובה: בעיקרון אם זו מערכת שמתפקדת והיא מתוצרת ידועה ( כדוגמת פימא ) אני ממליץ לך לא להחליף אותה, רק לתחזק אותה ולהקפיד להחליף בזמן מצבר אחת לשנתיים ולהזמין אותי לשרות בעת הצורך. יוסי, הלל מערכות 0505234244


שאלה: ראיתי שבגוגל יש פרסום על הפסקת הייצור של אזעקות פימא הנטר וקפטן, וקבלתי המלצות כולל הצעת מחיר למערכת מהסדרה הישנה, מה אתה ממליץ לי האם לקנות את הדגם הישן או את הדגם החדש ?

תשובה: לדעתי הציוד הישן הוא מצויין, אבל כמובן שלא הייתי ממליץ על מוצר ישן, כי הסדרה החדשה שנקראת פימא פורס היא אמינה יותר חכמה יותר הקיבורד שלה טוב ונוח יותר והדבר החשוב יותר שהיא נשלטת ע"י אפליקציה מהנייד, בעצם הטלפון שלך יכול לשמש לך מעיין קיבורד נייד ואפילו רמקול נייד כדי לשמוע אם האזעקה פועלת או אם הפעילו את המערכת או כיבו אותה. המחיר שלה לא שונה בהרבה מהמערכות הישנות, אם יש משהו שהייתי שם עליו את הדגש היא לבחור מתקין אמין ומקצועי ועם ניסיון רב, אשמח אם תפנו להלל מערכות, עם וותק של למעלה מ 35 שנים, בכל מצב ניתן להתייעץ איתי ללא תשלום גם אם ההחלטה לא לרכוש ממני. תודה יוסי 0505234244 הלל מערכות.


שאלה: ברצוני להתקין אזעקה פימא פורס החדשה, יש לי 4 חדרים, איזו מערכת מתאימה לי ולדרישות הביטוח ?

תשובה: לפימא יש מספר מערכות פורס היברידיות, המערכת הראשונה היא אזעקה פימא פורס ל 32 אזורים עם אפשרות להתחבר לאפליקציה ולחייגן טלפון,  המערכת השנייה היא פימא פורס לייט ל 64 אזורים עם אפליקציה אבל ללא חייגן, המערכת השלישית היא פימא פורס 144 אזורים עם אפליקציה וחייגן. אם יש לך 5 חדרים מטבח וסלון, לדעתי המערכת המתאימה לך היא פימא פורס 32 שמתאימה לעד 32 גלאים, המערכת מתאימה לרוב הבתים והעסקים ועומדת בדרישות הביטוח, זו מערכת חדשנית עם אפשרויות רבות והיא מומלצת מאוד.


שאלה: שלום אני פונה אלייך בעקבות המלצה חמה, יש לי מערכת פימא שהותקנה בצורה חובבנית או גרוע מזה בצורה לא מקצועית, אין לי את הקוד הראשי, אין לי רישום שמות אזורים, המערכת צופרת ומציגה תקלות משונות ובנוסף אין לי מספיק הבנה בתפעול המערכת, המערכת צופרת והקיבורד מצפצף סתם, המתקין לא הסביר לי כלום, בקיצור האם יש אפשרות לתקן אותה או להחליף אותה ?

תשובה: צר לי לשמוע שיש לך כל כך הרבה בעיות, ברוב המקרים שאני נתקל בהם, זה בשל חוסר מקצועיות ומידע שלא הוסבר לך ע"י המתקין, מצטער שאני לא יכול לעזור לך טלפונית, שלב ראשון ממליץ להגיע לשירות, שלב שני נאפס את הקודים נבצע תכנות שמות ונגדיר את המערכת בצורה שתתאים לך. מבטיח לך שלאחר מכן לא יהיו תקלות לא מובנות.


כיצד מחליפים קוד משתמש? - הקש קוד משתמש וכנס לתפריט אפשרויות מערכת > משתמשים וקודים > משתמשים. 

כיצד דורכים את המערכת בלילה, כך שהגלאים לא יפעילו את האזעקה? - מצב דריכה של חלק מהגלאים נקרא מצב בית. ב-FORCE יש אפשרות לארבעה מצבי בית של גלאים שונים.
הטכנאי יכול להגדיר את הגלאים שלא יופעלו במשך הלילה (או כל זמן אחר).
כדי להפעיל מצב בית 1, לחץ והחזק את מקש הבית.
ליתר מצבי הבית יש להקיש ולהחזיק את המקשים 4-2.

לוח המקשים מצפצף עקב תקלה. איך אני משתיק אותו? -  שים לב: השתקת זמזם לוח המקשים משתיקה את כל ההתרעות, כולל בעת פתיחת דלתות וחלונות מוגנים!
להשתקת הזמזם לחץ על המקשים ו-  ביחד. לאחר תיקון התקלה יש ללחוץ שוב על המקשים להפעלת הזמזם. ניתן לשנות את עוצמת הזמזם בהגדרות לוח המקשים: לחץ והחזק את מקש התפריט > עוצמת קול.