קרא עוד


לדף מערכות אזעקה

מאמר בנושא: מערכות אזעקה לבית ולעסק
צרו קשר עם הלל מערכות 0505-234-244 
 

מערכת אזעקה לבית , מערכות אזעקה לעסק - הפתרון היעיל ביותר למיגון.
מערכת אזעקה להגנה מפני פריצה היא בקר אלקטרוני המחובר לחיישנים שונים על ידי חיווט זרם נמוך או בחיבור אלחוטי . קיימים חיישנים מסוגים שונים כאשר הנפוצים ביותר הם חיישני התנועה הידועים גם בשם גלאי נפח וחיישני פתיחה/סגירה. הבקר מחובר גם לאמצעי התראה (למשל, סירנה) וכן יש לו אפשרות לחייג ולהודיע על פריצה בטלפון למפעיל המערכת או למוקד קוי /אלחוטי/סלולרי
 

הסבר כללי על מערכת אזעקה
מערכת האזעקה מיועדת להתריע בפני פריצה באמצעות גלאים לגילוי פריצה, להפעיל צופרים לשם הרתעה, ואמצעי בטחון נוספים כמו חייגן מנויים או יחידת מוקד, תפעול ייזום ניתן לבצע בעזרת לחצן המצוקה.
רכזת הבקרה היא לב המערכת שאליה מחובר כל הציוד כמו גלאים צופרים מצבר גיבוי חייגנים קיבורד הפעלה ועוד.
מומלץ להתקין את הרכזת באזור מוסתר ואת הקיבורד באזור נגיש לבני הבית או העסק , את סוג המערכת יש לבחור בהתאם להמלצות הלל מערכות.
מערכת האזעקה יכולה להיות קוית , כלומר עם חוטים שמקשרים בין המערכת לגלאים, או אלחוטיתשאינה דורשת חיווט בין המערכת לגלאים. שמאפשר התקנה יפה יותר וללא דרישות לתשתית.
ניתן לתכנת את המערכת על פי האילוצים והדרישות של הלקוח. אפשר להפעילה בצורה חלקית, כך שתאפשר לבני הבית לישון מבלי שהמערכת תגלה אותם, כשביתר הבית המערכת תהיה פעילה.
יש לבחור את הגלאים בהתאם לדרישות, לדוגמא גלאי נפח בסלון, או גלאי וילון שמותקן ליד חלון חדר שינה, שמאפשר תזוזה בחדר ולא ליד החלון, יש אפשרות גם לגלאים חיצוניים, גלאים אקוסטיים, גלאי סורג, מגעי פתיחה לדלתות/חלונות, או גלאי PET כנגד חיות מחמד. הכול בהתאם לצרכים.  דוגמא למערכת אזעקה היברידית ומומלצת היא מערכת פימא פורס FORCE